Як підключити Інтернет від Skynet

1

Залиште заявку

Ми зателефонуємо, перевіримо доступність підключення за вашою адресою та допоможемо обрати найвигідніший тариф.

Залишити заявку
2

Узгодимо
візит майстра

Наш спеціаліст домовиться
з вами про зручний день
та час підключення

3

Підключимо
інтернет

Майстер приїде у домовлений
час та підключить
Інтернет

superpower
superpower
Суперсила Skynet

Наші майстри не просто
підключають інтернет

Вони консультують та допомагають
обрати найкраще рішення для вас

Виконують дрібні роботи
з кабелями або телевізором

Налаштовують роутери
та іншу техніку

Працюють швидко
та без затримок

Найчастіше запитують

Зазвичай плануємо підключення на наступний робочий день, або домовляємося на зручний для абонента день.Роботи в будинку зазвичай займають до 2х годин.

Так, можна перенести зі збереженням інтернет-рахунку. Напишіть нам через Telegram, або подзвоніть в підтримку для оформлення переїзду.

Так, підключаємо як квартири, так і приватні будинки в м.Бровари.

Для підключення послуги рекомендується мати власне обладнання — роутер або ПК.

Якщо у день підключення у вас немає обладнання, не хвилюйтеся — майстер підготує все необхідне для запуску послуги. Пізніше ви зможете придбати роутер і самостійно підключити та налаштувати його.

Для підключення необхідна ваша присутність, а також доступ до тамбурів на поверхах у разі, якщо вони зачинені.

Залиште заявку на сайті або зателефонуйте — ми швидко перевіримо покриття.

Для нових клієнтів доступні Акційні пропозиції

Ні, всі тарифи прозорі — жодних прихованих комісій.

Так, доступна оплата наперед. Якщо сума становить 1000 грн або більше, 15% повертаються вам на баланс як бонус.

(Після оплати для активації бонусу зверніться до технічної підтримки будь-яким зручним для вас способом.)

Оплатити можна онлайн  через Приват24, Портмоне, Монобанк, Easypay, City24. Готівкою оплатити можна у терміналах поповнення в магазинах міста.

Ознайомтеся з актуальними тарифами на сторінці «Тарифи».

Спробуйте перезавантажити роутер та перевірте чи телефон або ноутбук підключаються до Wifi. Якщо інтернет не запрацює –  зверніться до нас на підтримку.

Ви можете звернутися по допомогу через Telegram, електронну пошту або за телефоном — оберіть зручний для вас спосіб.

Майстер планує виїзд в день виклику, в разі неможливості – на наступний день. Перед виїздом майстер самостійно узгоджує точний час з абонентом.

Наведені нижче ціни на додаткові роботи, що не входять в підключення.

  • Налаштування роутера – 200 грн
  • Додаткове прокладання абонентського кабелю (UTP Cat5E, Fiber) відкритими ділянками з кріпленням кліпсами (з розрахунку 4 шт. на 1м) 15 грн/м
  • Прокладання телевізійного кабелю (RG6) 20 грн/м
  • Налаштування телевізора з SmartTV 200  грн
  • Обтиск інтернет/ТВ розетки  –  100 грн
  • Абонентський термінал – 500 грн
  • Блок живлення – 150 грн
  • Оптичний кабель FTTH 1м.п. – 20 грн/м
  • Заміна оптичного конектора – 100 грн

 

Для цього напишіть нам у Telegram або зверніться до підтримки будь-яким зручним способом.

Для цього напишіть нам у Telegram або зверніться до підтримки будь-яким зручним способом.

Для розірвання договору, будь ласка, зверніться до нас за вказаними контактними номерами або напишіть у нашу службу підтримки в Telegram. Наші фахівці нададуть усі необхідні інструкції та допоможуть завершити процедуру.

Служба підтримки

Готові швидко допомогти з будь-яким запитанням

(044) 594-68-83

Телефон

(096) 628-10-65

Телефон

Чат-підтримка
Telegram

Телеграм

Чому обирають Skynet